10 Sınıflar
| |
1.Dönem
|
2.Dönem
|
Konular
|
Konular
|
1.ÜNİTE:HÜCRE BÖLÜNMESİ VE ÜREME
a. Mersin derelerinde besin zinciri modeli
b. Mersin barajı ve göletlerde besin zinciri modeli
c. Kloroplast modelleme
d. Mitokondri modelleme
e. Mitoz tablo
f. Mayoz tablo
g. Hücre döngüsü ve kontrol ü pano hazırlama
h. Kanser nedir?Nasıl oluşur?Tedavi yolları nelerdir?
i. Doku kültürü yöntemi ile bitki yetiştirme
j. Mayaların yaşama ortamı. |
2.ÜNİTE:KALITIM
3.ÜNİTE:EKOSİSTEM EKOLOJİSİ
a. Mersin de Biyolojik mücadelede herbisitlerin kullanılması
b. Karbondioksit Atmosfer sıcaklığını arttırır mı?
c. Azot döngüsü tablo
d. Su döngüsü tablo
e. Karbon döngüsü tablo
f. Fosfor döngüsü tablo
g. Estuariler de tuzlu su nasıl tatlı su ile karışır?Biyolojik çeşitlilik nasıldır?
h. Sürdürülebilirlik
ı. Ekolojik ayak izi
j. Vivaryum hazırlanması
k. Terraryum hazırlanması
l. Akvaryum hazırlanması
|
Ek Konular
|
Ek Konular
|
a. Besin-sarımsak(Deney/Sunu)
b. Besin-baharat(Deney/Sunu)
c. Besin –su(Deney/Sunu)
|
a. Eşeysiz üreme şekilleri(Deney/Sunu)
|
21 Ekim 2014 Salı
10 sınıf performans konuları
Açıklama: Aşağıda verilen konulardan seçim yaparak öğretmeninize bildirin. Seçtiğiniz konu deney veya araştırma ise ilgili açıklamaları okumak için performans konu açıklama sayfasına giderek plana uygun davranın.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder